Jak na Twitter: 1. Stručný úvod pro kvalitní Twitter profil

image_pdfimage_print

Seriál Jak na Twitter

Připravovaný seriál Jak na Twitter provede uživatele od registrace přes základní funkcionality až k pokročilejším možnostem (to zejména v druhé půli seriálu) v kontextu české a zahraniční urologie. Na konci by každý uživatel, měl mít založený vlastní profil, který bude správně vyplněný, zvládne vybírat a sledovat kvalitní profily ostatních uživatelů, bude umět publikovat své texty a interagovat s ostatními a bude umět vybírat a filtrovat obsah, který ho zajímá. Seriál tak pomůže nastavit a využívat Twitter jako zdroj odborných informací v české urologii.

 

Stručný úvod pro kvalitní Twitter profil

První díl připravovaného seriálu se věnuje stručnému zopakování, jak si založit Twitter profil, jak ho mít nastavený dobře, abyste byli poznat, jak zajistit, aby vás profil dobře reprezentoval a stručný seznam, body, které byste měli v ideálním případě splňovat.

Projděte si jednotlivé body a ujistěte se, že je máte všechny splněny:

  1. Mám vytvořený profil na Twitteru.
    • Pokud ještě nemáte vytvořený profil, na konci této stránky je přiložené video, které Vám s registrací krok po kroku pomůže.
  2. Mám vhodně zvolené uživatelské jméno.
    • Uživatelské jméno by mělo být nejlépe spojené s Vaším skutečným jménem, které umožní Vaši jednoznačnou identifikaci. Uživatelské jméno lze vždy editovat, ale musí být unikátní a nikdo jiný ho nemůže na Twitteru používat. Je to také zároveň URL adresa, na níž svůj účet najdete: http://twitter.com/uzivatelske_jmeno
  3. Mám vyplněné bio, tedy sekci o sobě.
    • Informace by měly jednoznačně říkat, že jste uroložka/urolog. Doporučujeme ve Vašem popisu (bio) uvést, že jste uroložka/urolog, člen/ka @CUS_CLS_JEP (a případně v jaké funkci) a doporučujeme přidat do popisu i hashtag #uroczech, který spojuje všechna česká urologická témata na Twitteru. Maximální délka této položky je 160 znaků, proto doporučujeme dát si na vlastním popisu záležet. Často je to základní informace pro ostatní uživatele Twitteru.
  4. Uvedl/a jsem “location” – tedy odkud jste.
    • Tato položka má význam zejména pro ostatní uživatele, aby si Vás dokázali zařadit k určitému místu. Význam má nejen pro zahraniční kolegy, ale i interně v rámci ČUS.
  5. Můj profil obsahuje reprezentativní fotografii.
    • Doporučené rozměry jsou alespoň 400 x 400 pixelů.
  6. Mám vhodnou fotografii záhlaví (cover).
    • Doporučené rozměry jsou 1500 x 500 pixelů.
  7. Mám uvedeny své webové stránky nebo webové stránky svého pracoviště.
    • Doporučujeme uvést alespoň jeden z odkazů opět s ohledem na ostatní uživatele, kteří se o Vás mohou dozvědět více informací, pro které nebyl prostor na Vašem Twitter profilu.
  8. Sleduji profil České urologické společnosti.
    • Twitter profil ČUS naleznete zde.
    • Na profilu stačí kliknout na Sledovat (Follow).
  9. Prošla/prošel jsem si webové stránky ČUS o Twitteru a zkontroloval/a, zda souhlasí popisek u mé osoby v seznamu Koho sledovat.
    • Pokud byste potřebovali poradit nebo něco nefungovalo podle vašich představ, můžete se obrátit na pana Adama Zbiejczuka ze spolupracující agentury Influencer.cz – napište mu na e-mail adam@influencer.cz.

 

Jak se registrovat na Twitter krok po kroku:

Publikováno: 19. 7. 2018

Jarní edukační urologické sympózium 2023

Česká urologie

3/2022
stáhnout

4/2022
stáhnout

Starší čísla časopisu dostupná zde.

Sponzoři

Platinový partner

Stříbrný partner

Stříbrný partner

Stříbrný partner

Stříbrný partner

Stříbrný partner

Bronzoví partneři

Oficiální partneři